Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Babzsák City- A kényelem tárháza

Kapcsolat

Kiss Attila egyéni vállalkozó
Rezeda u. 6.
2366 Kakucs
Telefonszám: +36 30/266-1080
Írjon nekünk
Kapcsolattartó: Kohut Zsuzsanna
+36 30/484-5530

Outlet / Akciós

Legnépszerűbbek


Üzleti feltételek
Általános szerződési feltételek

 

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

 

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF) tartalmazzák Kiss Attila egyéni vállalkozó, mint szolgáltató (“Szolgáltató) által a www.babzsakcity.hu URL cím alatt üzemeltetett Ovis Textil Webáruház („Webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket, valamint a „Szolgáltató” és a weboldal felhasználója, továbbiakban „Vevő” között létrejövő jogviszony általános feltételeit.

 

Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a magyar jogszabályok előírásai külön kikötés nélkül is irányadóak. A Szolgáltató a jelen Szerződés feltételeit egyoldalúan módosíthatja, amely módosítások jelen szerződés új verziójának online közzétételével lépnek hatályba.

Vevő minden leadott rendelésével az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak is elfogadásra kerülnek.

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

 

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

1. Szolgáltatói adatok:

 

Szolgáltató: Kiss Attila egyéni vállalkozó

Székhely: 2366 Kakucs, Rezeda u. 6.

Adószám: 66565943-2-33

Közösségi adószám: Hu 66565943

Nyilvántartási szám: 36075480

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-82707/2015.; NAIH-82708/2015.

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pest Megyei Kormányhivatal Dabasi Járási Hivatal, 2371 Dabas, Szent János út 120-122.

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: babzsakcity@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36-30/266-1080

Kapcsolattartó: Kohut Zsuzsanna +30-30/484-5530

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A Webáruház termékkínálata:

  • Gyermek és bébi ágyneműk, lakástextilek

  • Babzsák fotelek és töltőanyaga

  • Textil táskák, textil játékok

  • Egyéb textil termékek

  • Méteráru

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy személyes vásárlásra nincs lehetőség!

A termékek online a www.babzsakcity.hu internetes oldalon vásárolhatók meg, de megrendelését személyesen is átveheti.

A számla kiegyenlítése előre utalással, vagy banki befizetéssel történik, személyes átvétel esetén lehetőség van átvételkor fizetni. A fizetési módot a megrendelés leadásánál tudja kiválasztani!

A számla kiegyenlítése lőre utalással, vagy banki befizetéssel történik, személyes átvétel esetén lehetőség van átvételkor fizetni. A fizetési módot a megrendelés leadásánál tudja kiválasztani!

 

A vállalkozás az általános forgalmi adó tekintetében adófizető, termékeink bruttó ára 27% áfát tartalmaz.

A termékek ára nem tartalmazza a házhoz szállítás és az utánvéttel való fizetés díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A Webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fényképet jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített fényképek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek, továbbá a monitortól és annak beállításaitól is függ a kép minősége és színe.



3. Rendelési információk, Rendelés menete:

A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül!

Ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

 

A terméket az előnézeti vagy a termék saját adatlapján keresztül is megrendelheti.

Termékek rendelési egysége: darab, méterárú esetében méter

Amennyiben szeretné megrendelni/megvásárolni a terméket adja meg a kívánt mennyiséget és kattintson a termék mellett található Vásárlás gombra. A termék ekkor a kosárba kerül. Amennyiben több terméket szeretne még a kosárba helyezni, akkor a Vásárlás folytatása gombra kattintva nyugodtan folytassa tovább a böngészést és a következő megvásárolni kívánt terméket ugyanilyen módon helyezheti a kosárba.

A kosarát a bal felső Kosár ikonra kattintva bármikor elérheti.

A Kosár oldalon a termékek mennyisége módosítható, ill. maga a termék a kosárból törölhető. Miután törölte, ill. változtatott rendelésén, a módosításhoz kattintson az Újraszámolás gombra.

A rendelés feladásához Kosár oldalon válassza ki a kívánt szállítási/átvételi és fizetési módot (lásd. 5. pont), itt további információt a „?”-jelre kattintva kaphat, vagy a „Szállítási információk” menüpontban, ill. a jelen ÁSZF-ben. Ezután kattintson a Megrendelés gombra.

Szükséges adatok a megrendelés elküldéséhez:(*-gal jelöltek a kötelezően megadandó adatok)

  • Személyes adatok: Név, E-mail cím, Telefonszám

  • Szállítási cím: Irányítószám, település, utcanév, házszám, emelet, ajtó

  • Számlázási adatok

  • Cég esetén cégadatok: Cég vagy vállalkozó neve, cégjegyzékszám, adószám

Az alábbi adatokat opcionális megadni a megrendelés elküldéséhez:

  • A Megjegyzésben kérjük egyedi termékek esetén tüntesse fel a termék és a hímzendő minta színét, illetve a feliratozandó nevet, illetve egyéb infókat.

Rendelés véglegesítéséhez kattintson a Megrendelés elküldése gombra. Ezzel a Vevő igazolja az ÁSZF és az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat elolvasását, megértését és elfogadását.

 

Ügyeljen a megadott adatok (telefonszám, e-mail cím) pontosságára, hiszen ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítése. Az e-mail-ben történő vissza igazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. A megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

 

Bármilyen módosítás, adatbeviteli hibák kijavítása, személyes kérés esetén e-mail-ben: babzsakcity@gmail.com vagy telefonon a +3630 266 1080-as számon.

Ezután kap egy automatikus e-mailt, hogy rendelése megérkezett hozzánk, majd a rendelést egy visszaigazoló e-mailben kollégáik megerősítik.

Egy rendelést akkor tekintünk részünkről befogadottnak, amint a kollégáink ellenőrizték és e-mailben visszaigazolták azt. Minden esetben várja meg kollégáink részéről a visszaigazoló e-mailt.

Amennyiben a megrendelt termék nincs a kért mennyiségben készleten vagy hosszabb szállítási határidővel tudjuk kiszállítani, ebben az esetben 3 munkanapon belül igazolja vissza rendelési szándékát. Sajnos amennyiben nem kapunk választ e-mailben az babzsakcity@gmail.com, vagy telefonon: +36-30 266 1080 -as telefonszámon a megadott határidőn belül, a rendelést nem áll módunkban teljesíteni.

A készlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek „készleten” státuszban szerepelnek annak ellenére, hogy valójában nincsenek készleten. Az ilyen tévedésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, a hiba felfedezését követően tájékoztatja a Vevőt.

Regisztráció esetén az automatikusan generált jelszót is e-mailben kapja, ezt bármikor megváltoztathatja a Webáruház felhasználói felületén, bejelentkezés után. A felhasználónév minden esetben a regisztráló e-mail címe, amennyiben a későbbiekben szeretné megváltoztatni írjon az babzsakcity@gmail.com e-mail címre.



4. A megrendelések feldolgozása:

Webáruházunkban a nap 24 órájában adhat le megrendelést.

Minden termék egyedi igény alapján készül, külön megrendelésnek tekinthető.

A megrendeléseket igyekszünk a lehető leghamarabb teljesíteni. Elkészítési határidő a megrendelés visszaigazolásától számítva 5-7 munkanap, egyedi névvel/figurával ellátott termékek esetében ez 12 munkanapra kitolódhat! Egyes esetekben (külső raktárból rendelt tételek esetén) előfordulhat hosszabb szállítási idő, de ezt minden esetben a rendelés visszaigazolásakor jelezzük.

Amennyiben nem szeretne, vagy nem tud az áruházon keresztül megrendelést leadni, úgy azt e-mailben is megteheti. Ez esetben érdemes a termékek nevét és/vagy cikkszámát megadni, a pontos termékazonosítás érdekében.

A megrendelés beérkezéséről a Webáruház automatikusan kiküld egy e-mailt a Vevő részére. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

FONTOS: Minden esetben várja meg a visszaigazoló e-mailt munkatársainktól, hogy a termék készleten van-e, illetve egyedi termékek esetén a teljesítés mikorra várható.

A rendeléseket munkanapokon hétfőtől-péntekig 9.00 - 15.00-ig dolgozzuk fel, amennyiben a megrendelések leadására ezt követően kerül sor, akkor a megrendelés feldolgozása a következő munkanapon kerül sor.

  • Banki átutalásos fizetésnél:

Miután megérkezett a rendelés értéke a Szolgáltató bankszámlájára, illetve a termék elkészült, a rendelést 1-2 munkanapon belül postázzuk.

  • Személyes átvételnél:

Miután megérkezett a visszaigazoló e-mail, hogy a termék készleten van, illetve egyedi termékek esetében a termék elkészültéről kapott e-mailt, a Vevő átveheti a megrendelést Székhelyünkön személyesen.

  • Utánvétes fizetésnél:

Miután megérkezett a visszaigazoló e-mail, hogy a termék készleten van, illetve egyedi termékek esetében a termék elkészültéről kapott e-mailt, a terméket postázzuk.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Az egyeztetés telefonon, vagy e-mailben történik. Amennyiben a Vevő mégsem kéri a megrendelést, akkor a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

5. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módjai, szállítási módok leírása:

A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz, a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján.

Személyes átvétel

  • Termékeinket személyesen is átveheti székhelyünkön: 2366 Kakucs, Rezeda u. 6.

  • Telefonszám: +36 30 266 1080

  • Fizetési mód: Készpénzzel személyesen a székhelyen.

Házhoz szállítás

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. vagy az MPL futárszolgálat teljesíti.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A második kézbesítés sikertelensége esetén a futár ismét értesítőt hagy a címzettnél, amelyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a címzett a küldeményt átveheti. Az át nem vett csomagok Webáruházunkhoz való vissza szállítási költségét a megrendelőre terheljük! A csomag újra küldését kizárólag a megrendelés ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő átutalása esetén áll módunkban ismét elküldeni.

A számla levelet, valamint a vásárlói tájékoztatót a csomag tartalmazza. A számla elektronikusan is kiküldésre kerül.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!



Szállítási díjak



Magyarország területén

Magyar Posta Zrt.– MPL

MPL postacsomag szolgáltatása 20 kg-ig vagy ajánlott tértivevényes postai levél 500 grammig. A termék(ek) méretétől és súlyától függ, hogy melyik szállítási móddal küldjük a rendelést.

A babzsákfoteleket -1 db gyerek babzsákfotel rendelése kivétel-, valamint a 4 kg-nál nagyobb csomagokat Terjedelmes csomagként tudunk postára adni. A terjedelmes csomag felára 50% a normál postai csomag díjához képest.

Az Általános szállítási mód 50.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.







MPL Futárszolgálattal a csomag szállítás: értékbiztosítással, postázástól számítva +1-2 munkanap

 

Házhoz szállítással

Postán maradó

Terjedelmes csomag Házhoz szállítással

Terjedelmes csomag Postán maradó

 

0-2 kg

1.150 Ft

950,00 Ft

 

 

2-4 kg

 

1.350 Ft

1.100 Ft

 

 

4-5 kg

 

 

1.990 Ft

1.650 Ft

5-10 kg

 

 

2.475 Ft

2.025 Ft

10-20 kg

 

 

3.090 Ft

2.490 Ft



Külföldre

Szállítást jelenleg csak Magyarország területére teljesítünk!

 

Fizetési mód

  • Banki átutalással, mely díjmentes.

Banki átutálás menete:

Az alábbi számlára utalja át a rendelése összegét:

Név: Kiss Attila

Bank: K&H Bank Zrt.

Számlaszám: 10402881-50526653-72511002

Közlemény: megrendelés száma, Vevő neve (meg kell egyeznie a megrendelésben megadottakkal)

  • Utánvéttel, mely egységesen + 305 Ft.







6. Elállás joga:



A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szabályozása értelmében a Vevő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Az árucikk csak az eredeti csomagolásban, és az eredeti számlával együtt szolgáltatható vissza! Olyan termékek esetén amelyek a Megrendelő külön kívánságára egyedileg kerülnek legyártásra, nem érvényesíthető a vásárlástól való elállás joga.

A Vevő nem élhet az elállási jogával abban az esetben, ha bizonyítottan kárt tett a termékben, ide tartozik például a hiányos visszaküldés, a termék bármilyen egyéb megrongálása stb.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát

a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.

(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény további részletei megtekintése itt:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Az elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti 14 munkanapon belül írásban a Kiss Attila E. V. 2366 Kakucs, Rezeda u. 6., vagy e-mail-ben: babzsakcity@gmail.com. címre, vagy telefonon: +3630/266-1080-as számon.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával a telefonon történő jelzését, e-mailben történt jelzésnél az e-mail küldési dátumát.

Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolnia postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton juttassa vissza címünkre: Kiss Attila E.V. 2366 Kakucs, Rezeda u. 6.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően fényképezőgéppel rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.

A visszaküldött rendelés teljes árát legkésőbb a termék megérkezését követő harminc napon belül visszautaljuk a Vevő által megadott bankszámlaszámra.

 

7. Jótállási, garanciális feltételek:

 

10.000 Ft fölötti termékeinkre 12 hónap jótállást (garanciát) vállalunk.

A garancia érvényesítésének feltétele, hogy a vásárló rendelkezzen a gyártó által kiállított számlával, amit minden esetben a termékkel együtt juttatunk el a vásárlóhoz. Visszavásárlás, csere és a javítás esetén kérjük a sérült, hibás termékkel együtt küldje vissza a webáruházunk címére (2366 Kakucs, Rezeda u.6.).

A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Nem minősül hibának, ha a töltőanyag a használat során kismértékben tömörödik.

Reméljük vásárlóink elégedettek a termékeinkkel, bármilyen probléma, kérdés esetén keressen bizalommal!

Vonatkozó jogszabályok:

1959 évi IV. törvény 305-313 §: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=95900004.TV

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300049.GKM

151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor



8. Panaszkezelés

A panaszügyintézés elektronikus úton történik. E-mailes elérhetőségünk: babzsakcity@gmail.com

Felügyeleti szerveink:



Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatalának Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztálya

Címe: 1141 Budapest, Komócsy u. 17-19.

Postacím:1576 Budapest 141., Pf. 25.

Telefon: (1) 460-2220

Fax:(1) 460-2285

E-mail: utugy@pest.gov.hu

http://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/fogyasztovedelmi-informaciok



9. Vegyes rendelkezések

  • A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad. Az át nem vett csomagok során keletkező veszteség (dupla szállítási díj, méretre vágott anyag csökkent értékű eladása stb.) miatt minden esetben kárigénnyel élhet a Szolgáltató.

  • A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, a termékek vételárát, a határidőket, a szállítási költségeket szabadon megváltoztathatja. A változás a Webáruházban történt megjelenés időpontjától hatályos. A változtatások a már létrejött szerződéseket, visszaigazolt megrendeléseket nem érintik.



10. A felelősség korlátozása

A Webáruházban való megrendelés/vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

A Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.

  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

  • Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.

  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.

  • Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

A Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Webáruházhoz való csatlakozás, a Webáruház megtekintése miatt következett be.

A Vevő teljes körű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve a Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért.

A Szolgáltató ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

A Webáruház részét képező nyilvános kommunikációs csatornákat (termékértékelések írása) minden Vevő saját felelősségére veheti igénybe. A Webáruház automatikusan nem moderált, ugyanakkor, amennyiben jogsértő vagy érdeksértő tartalomra vonatkozó értesítés, bejelentés érkezik, ill. az bármely más módon a Szolgáltató tudomására jut, úgy a Szolgáltató jogosult bármely tartalom, illetve azok része ideiglenes vagy végleges, indoklás nélküli eltávolítására. Ismétlődő, vagy súlyos jogsértést megvalósító magatartás esetén a Szolgáltató jogosult az adott Vevőt véglegesen kizárni az oldal használatából, ideértve regisztrációjának törlését is.

Bármilyen, az oldal használatával vagy az oldallal kapcsolatos jogsértés, vagy a Szolgáltatót ért érdeksérelem esetén a Webáruház üzemeltetője, a Szolgáltató jogosult a Vevő regisztrációját azonnali hatállyal felfüggeszteni, személyes és egyéb adatait, valamint regisztrációját törölni. Az adatok a jogsértéssel vagy érdeksérelemmel kapcsolatos eljárások céljából továbbra is kezelhetők. A fenti lépésekről a Szolgáltató nem köteles értesíteni a Vevőt.





11. Vitarendezés

A Szolgáltató és a Vevő mindent megtesznek, hogy az esetleges vitás kérdéseiket megbeszélések és tárgyalások útján, békésen rendezzék. Amennyiben a vitarendezés békés úton mégsem lehetséges, a jogvita rendezésére közös megegyezéssel választják ki a bíróságot Magyarország területén. Továbbá kijelentik, hogy jogvitájuk rendezésére a magyar jog alkalmazását kívánják.

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

A megrendelés elküldésével a Vevő nyilatkozik, hogy a jelen vásárlási feltételeket megismerte és elfogadja, azt magára nézve kötelezőnek ismerte el.

 

12. Adatkezelés

 

Az webáruház használata során a www.babzsakcity.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a www.babzsakcity.hu kiszállítója. (Pl: Magyar Posta- a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a www.babzsakcity.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a www.babzsakcity.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az babzsakcity@gmail.com e-mail címen.

 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.babzsakcity.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

 

Kakucs, 2018.05.01

Kapcsolat

Kiss Attila egyéni vállalkozó

Cím: Rezeda u. 6.

2366 Kakucs

E-mail cím: babzsakcity(a)gmail.com

Telefonszám: +36 30/266-1080

YmQ3M